Денісау болу әркімнің өз күшінде!

Балалар үшін дұрыс тамақтану олардың толыққанды өмірінің негізін қалайды, олардың өсуін, физикалық және ақыл-ой дамуын қамтамасыз етеді. Сондықтан баланың жасы мен қажеттіліктерін ескере отырып, оның теңгеріліп, барлық сұраныстарына жауап беруі өте маңызды. Балалар үшін, дұрыс тамақтану ересектерден гөрі маңызды. Өйткені өсіп келе жатқан организм витаминдер, минералдар және басқа да пайдалы заттардың жеткілікті мөлшерін қажет етеді.

Балалар үшін дұрыс тамақтану олардың дамуында маңызды рөл атқарады. Ол ересектердің тамақтануларынан айырмашылығы көп, себебі баланың табиғи азық-түлікке және қоректік заттарға деген қажеттілігі әлдеқайда жоғары, әсіресе оның өсуі мен дамуына үлкен әсер етеді.

Сонымен қатар, баланың метаболизмі ересектерге қарағанда 1,5-2 есе жоғары, сондықтан оның тәуліктік рационының энергетикалық құндылығы оның энергетикалық шығынынан 10 пайызға артық болуы тиіс — ол өсуді, дамуды, бұлшық ет массасын және т. б. ұлғайтуды жалғастыру үшін.

Ақуыз: ақуыз ет, сүт өнімдері, бұршақ, тұтас жарма, жаңғақтар, тұқымдар және т.б. құрамында жеткілікті мөлшерде ағзаға энергия жеткізеді. Таңдау шикі көкөністер мен жемістердегі, тұтас дәнді өнімдердегі баяу көмірсуларға тоқтау керек.Тез көмірсулар (кондитерлік өнімдер, тәттілер, пісірілген картоп және жүгері, ақ нан) қанығуы семіздікке, иммунитеттің төмендеуіне, шаршаудың артуына әкеледі.

Майлар: балалар ағзасына алмастырылмайтын май қышқылдарын жеткізеді, А, Е және D май еритін витаминдердің көзі болып табылады, баланың иммунитеті мен өсуіне жауап береді. Кілегей, сары май, өсімдік майы, балықта ұсталады.

Талшықтар: ағзамен сіңірілмейді, бірақ ас қорыту процесіне белсенді қатысады. Шикі көкөністер мен жемістерде, кебек, арпа және сұлы жармасында болады.

Сүт өнімдерінде, ет, балық, жұмыртқа, бұршақ, байытылған өнімдерде — мысалы, құрғақ таңғы ас, соя өнімдерінде, брокколи, күнбағыс дәндерінде, бадам және т. б.

Темір: ақыл-ой дамуы мен қан түзеуде маңызды рөл атқарады. Ет және теңіз өнімдерінде де бар. Сондай-ақ Темірдің көзі-шпинат, бұршақ, кептірілген жемістер, жасыл жапырақ көкөністер, қызылша, грек жаңғағы және фундук, шекем және т. б.

Пайдалы заттардың мөлшерін граммен есептеу қажет емес. Көмірсулар мен майларға ақуыздардың арақатынасын 1:1:4 пропорцияда ұстану және баланың рационында әрқашан ет, сүт өнімдері, жұмыртқа, тұтас дән өнімдері, көкөністер, жемістер мен майлар болуын қадағалау жеткілікті.Балалар үшін дұрыс тамақтану-балалық шақтан басталатын әдеттер балалар үшін дұрыс тамақтану-бұл тек теңгерімділік ғана емес, сонымен қатар бала кезінен бастап егілетін белгілі бір әдеттер: күніне 4-5 рет аз мөлшерде тамақтану ұсынылады — 3 негізгі және 2 қосымша.

Балаға да, ересектерге де, бірнеше толымды тағамдардан тұратын калориялық және мол тағамдарды қолдану зиянды. Тамақ тартымды болуы керек.

Тағамды рәсімдеу және шешу арқылы эксперимент жасаңыз, жарқын және пайдалы ингредиенттерді қолданыңыз, балаларды тамақ дайындау процесіне қатысуға тартыңыз. Балалармен бірге ішіңіз.Оларға өзініз үлгі болыңыз.Егер Сіз дұрыс және пайдалы азық-түлікпен тамақтанатын болсаңыз, онда сіздің балаларыңыз " сіздің табандарыңызың ізімен жүреді.

Балалар үшін дұрыс тамақтануды қамтамасыз ете отырып, сіз олардың толыққанды жан-жақты дамуын қамтамасыз етесіз, иммунитетті нығайтасыз, аурулардан сақтайсыз және жалпы олардың өмір сүру сапасын жақсартасыз.

Май аудандық тауарлар мен көрсетілетін

қызметтердің сапасы мен қауіпсіздігін

қадағалау басқармасы

 

Copyright © 2014  "Май ауданы әкімінің аппараты" ММ

Сайтты әзірлеу және қолдау: студия Gala